Kilka słów wstępu...

Od kiedy pojawił się na świecie Młody, zaczęłam większą wagę przywiązywać do tego, co pojawia się na naszych talerzach. Cóż z tego, że znam teorię, skoro nie stosowałam jej w praktyce? Na początku brakowało czasu na gotowanie i zapychałam się śmieciowym jedzeniem w takich ilościach, jak nigdy wcześniej. Teraz, kiedy Młody skończył już 1,5 roku nadal nie ma zbyt wiele wolnego czasu, ale gotować trzeba, bo już nie samym matczynym mlekiem żyje ten mały człowiek. Na domiar wszystkiego trzeba to robić tak, żeby było zdrowo i smacznie. Ponieważ czasami tak mnie poniesie fantazja, że jeszcze zanim potrawa jest gotowa ja już nie pamiętam co zdążyłam dodać, zaczęłam spisywać nowe przepisy. Bo gdy efekt jest zadowalający, to chciało by się wyczyn powtórzyć, a jak nie wyjdzie, to można wszystko przeanalizować i skorygować.
Dlatego też postaram się czasami tutaj coś zapisać. Będzie to mój elektroniczny zeszyt z przepisami, który z chęcią udostępnię innym, aby mogli razem ze mną przygotowywać posiłki dla siebie i swoich najbliższych. W którym obok składników, instrukcji wykonania, znajdą się także zdjęcia potraw i ewentualne porady bądź możliwości modyfikacji, aby każdy mógł dostosować przepis pod siebie. Mam nadzieję, że dzięki tym zapiskom nie tylko mnie będzie łatwiej, ale też Tobie ułatwi zdrowe gotowanie dla całej rodziny. Wegańskie, czasem bez glutenu, czasem bez cukru a nawet bez jego zamienników, fit lub bardziej rozpustnie. A przede wszystkim smacznie.
Zostań tutaj ze mną i zainspiruj się!

Beata

Komentarze

Popularne posty